Alla inlägg den 29 april 2009

Av Sofia - 29 april 2009 23:04

Var i stallet på eftermiddagen och red Shalle, han var så duktig så.

När jag kom hem hittade jag nya guppy yngel. Har lyckats få fem stycken till yngelkorgen så ingen kan äta dom, ser två till men får inte fatt i dom, så får väl se om dom klarar sig eller om dom blir fiskföda :-/


Nu ska jag kolla på Sex and the City sen sova!!


Natti!

Av Sofia - 29 april 2009 09:10

I går så hängde Micki med mig till stallet :-) Hon gick med mig på en promenad när jag red på  Verano. Han är verkligen superduktig.

Lät Shalle beta lite och fick en avborstning.

Efter det så åkte vi och hämtade Viggo vid bussen. Efter lite mellis och duschande så bestämde jag och Tomas att vi skulle komma dit och att vi skulle laga pannkakstårta :-)

Micki åkte hem :-( Sakna!! Och vi åkte till Tomas då.

Ungarna lekte ute medans Tomas och jag gjorde tårtan. Den blev superfin och ungarna tyckte den var jättegod.


Sen fick jag ett mail från Rimbo if. Killarna kan få börja på fotboll på söndag och dom kommer vara i samma lag! Sååå kul!! Dom vill så gärna. Ska bli jätteroligt.


Efter att ungarna hade lagt sig så kollade jag på en film, en skitfilm, sen kollade vi på Hells Kitchen som följdes upp av Sex and the City, Tomas avvek dock då till sitt rymdspel på datorn :-P


Sen hade vi helmysigt :-) Låg i sängen och soffan om vartannat och babblade och myyyyste.

I morse va jag dock skittrött och är fortfarande :-/ Saknar redan <3


Idag har jag inget speciellt att göra förutom att rida Shalle och longera/tömköra Verano lite tror jag. Men det blir lite senare :-) Nu ska jag kramas med katterna!!



Ovido - Quiz & Flashcards