Alla inlägg den 15 april 2009

Av Sofia - 15 april 2009 14:34

Ja som sagt... grillade ju i går. Eller Tomas grillade, jag var tvungen att se på Sex and the city på tv som jag sett 100 gånger förut ;-)

Jag prisade dock hans insats senare under kvällen efter att barnen somnat ;-P


I dag fanns det ett berg med disk att ta hand om, gjorde det på morgonen, fixade lite frukost, senare lite lunch. Potatis, pannbiff och stekt ägg.


Nu har jag och barnen åkt hem till mig, jag ska till stallet en sväng och hjälpa Elsa med Verano. Hinner nog inte rida min egen i dag, klockan springer i väg och vill ju gärna äta middag inte allt försent.

Ska göra hemma gjord pizza i dag :-) Det är mums!


Ska pyssla lite i kväll också, har pärlor och grejer så vi kan göra egna smycken.

Blir bra att ha på sig i morgon, då ska vi till Naturhistoriska Riksmuseet och gå på Cosmonova :-D Kommer nog bli jättekul, måste va minst 10 år sedan jag var där.


Håller på att plocka fram kläder som jag måste ha med mig till Tomas som jag kan ha i morrn... Blir nog jeansleggins, ngn tunika och pumps.


Känns skönt att kunna göra något utan att behöva sätta på sig värsta vinter utrustningen för att inte frysa... *wieee*


Nu så ska jag i väg till stallet så man kommer hem till middagen ngn gång.... Jag är alltid sen nämligen... :-)

Av Sofia - 15 april 2009 10:54

I går kväll så grillade vi för första gången i år. Det smakade super gott och var jättemysigt.

Ungarna lade sig vi 10 och Tomas och jag satt uppe till klockan 2 och pratade och myste.


Va i stallet innan på dan och kramade Shall och pysslade lite med Verano. Ska dit i dag med såklart, får väl se om My vill följa med och rida. Själv ska jag rida Shall och fixa lite me Verano.


Nu fika lite :)


puss



Ovido - Quiz & Flashcards