Alla inlägg den 22 april 2009

Av Sofia - 22 april 2009 22:09

Bara den här natten så är jag ledig en vecka!!


Ska bli så skönt. Ska ju bli sommarväder i helgen :-)


Ska titta lite om det finns fotbolls-skola för Viggo och William om dom nu vill gå. Ska kika lite iaf och se vad det finns så kan man ju prata om det sen.

My ska ju eventuellt få åka på ridläger så vore ju skoj om grabbarna kunde få hitta på något med.


Var i stallet i dag på eftermiddagen. Madde kom aldrig dit, vet inte varför?

Men jag pysslade med Verano och sen red jag ut på Shalle. Galpperade och travade i friskt tempo och Shaman fick hitta en bra takt så jag kunde sitsträna ordentligt.

Skulle behöva att någon longerade mig så jag slapp tänka på hästen alls.


Hoppas att jag kan hitta någon att rida med i veckan, skulle behöva lite draghjälp till Verano.

Av Sofia - 22 april 2009 16:19

Ja nu har jag sovit klart. Har legat vaken länge, sov inte så bra :-( Men men, det är sista natten så det gör inget :-)


Nu ska jag i väg till stallet och rida med Madde! Blir kul! Sen förbi Tomas innan jobbet en snabbis!!


Puss kram

Av Sofia - 22 april 2009 08:41

Ja nu säger jag godnatt!!


zzz

Av Sofia - 22 april 2009 06:06

Vilken snygging va?... Han fyller 5 år i dag :-D

Av Sofia - 22 april 2009 06:04

Nu är det bara en timme kvar tills jag slutar jobba.

Då hem, göra ordning Viggo till skolan, köra honom till skolbussen och sen ska jag hoppa ner i sängen och sooooooooova.


Lite senare så ska jag rida med Madde, vid 17 tiden typ. Sen ska jag förbi Tomas en snabbis innan jobbet, duscha, mysa och kolla på Rent Hus kl 20. Sen till jobbet för en sista arbetsnatt för den här gången :-)


Puss på er.

Av Sofia - 22 april 2009 02:07

Ja då var man på jobbet igen.... Stirrar in i datorskärmen.

Finns inget att göra. Alla sover.

Tomas sitter brevid med en dator i knäet han med.


Vill shoppa :-)

Men får vänta tills fredag tyvärr... hehe.


Ska bli skoj i morrn att rida och så iaf :-) Längtar dit. Känner mig så rastlös!!


puus kram

Ovido - Quiz & Flashcards