Alla inlägg den 21 april 2009

Av Sofia - 21 april 2009 23:59

Saknar barnen!

Viggo träffar jag ju som tur är varje dag så klart, men känns så tråkigt när jag jobbar natt, har så lite tid tillsammans, är ju så mycket som ska göras.


Men i helgen är både Tomas och jag lediga så då kan vi hitta på något skoj :-) Undrar vad, kanske badhuset? Vore nog något.


Tacko grejjerna som jag köpte i går ska sparas till i helgen bestämde vi iaf, i dag blev det ju pizza och i morgon kommer jag inte hinna med att äta ordentligt på eftermiddagen. Måste fixa en del i stallet och så, så blir nog snabb kost såsom en macka :-)


Vill till Gina Tricot på fredag... Blir nog tvungen att åka dit, har kollat ut ett par plagg som jag bara måååååååste ha!!


Nä.. nu ska jag göra lite nytta!!


puss!

Av Sofia - 21 april 2009 23:43

Åkte till stallet. Pysslade lite snabbt med både Verano och Shalle. Dom är så söta :-)

Hade tagit med mig kläder och sånt så jag kunde åka direkt till Micki efter stallet och duscha och byta kläder där.

Men när jag var på väg till henne i Rimbo så ringde hon berättade att hon hade kräkts :-( Stackarn.

Så då åkte jag ju inte dit såklart. Ringde Tomas och kollade om han ville äta en pizza med mig i stället och det ville han ju såklart.

Så vi åt pizza, kollade lite på tv och ägnade oss åt lite vuxenaktiviterer :-P

Var mysigt.

Sista halvtimmen låg jag nerbäddad i hans soffa, kände mig trött och lite frusen... dock bättre nu :-)


puss.


Mej i soffan:


Av Sofia - 21 april 2009 15:52

I dag ska jag träffa Micki!! :-D Eventuellt ska vi åka till en Zoo affär i arninge och kolla in akvariegrus. Men vi får se, hur som helst ska vi iaf ta en pizza och prata skit!! Wieee. Ska bli superskoj. Vi träffas alldeles för sällan!!



http://www.facebook.com/photo.php?pid=587619&id=524495725

Av Sofia - 21 april 2009 07:55

Jag försöker att trivas med mig själv.

Men faktum är att jag ofta misstrivs med mitt utseende.

Jag vet att jag inte är tjock. Men jag är inte smal. Jag vill vara smal. Dessutom har jag misshandlat och klippt i det som jag hade som var fint... Mitt hår.

Jag har bekymmersrynkor i pannan och hängiga ögonlock. Dessa skulle dock kunna botas med botox och en mindre operation.

Mina tuttars glansdagar är förbi och skulle behöva ett lyft.

Tittar man noga på min mage så ser man de översta rutorna men dom nedersta är täckt av ett lager fett helt enkelt.

Min rumpa är trevlig, likaså mina vader. Mina lår skulle dock behöva ytterligare träning.

Min näsa skulle behöva en rejäl operation och samtidigt kanske spänna åt ansiktet lite till.

Naglarna... förstörda. Behöver skötas verkligen.

Mina fötter är bortom räddning och jag tycker dom är apfula. Dock mjuka och lena som en barnfot. Men fula.

Mina ögonbryn är långt ifrån perfekta trots plockning, dom är helt enkelt inte vackra. Har fin ögonfärg tycker jag, men dom ser man ju knappt, ögonen är för små.

Har fina fylliga läppar, men vad hjälper det?

Mina armar är slanka, vältränade och fina, och jag har en snygg rygg. Men jag skulle ju hellre ha snygga ben och en tjusig mage.


Jaja.. nog med gnäll. Va dock rätt skönt att skriva av sig allt det.

Tur att jag har någon som älskar mig.

Av Sofia - 21 april 2009 05:24

Kollade just på 5:ans webb tv. Gamla Outsiders avsnitt. Ett handlade om Pony Play.

Alltså, rollspel. Sexistiska rollspel.

 Tjejen agerar ponny och killen är ägare/tränare. Tjejen har utrustning som en ponny bör, betsel, träns, svans - you name it liksom.

Hon drar sin ägare i vagn eller bär honom på sin rygg. Han använder naturligtvis piskan om hon är olydig eller matar henne med äpplen när hon uppför sig väl.

 Så här lekte dom hela dagarna. Tjejer som bär omkring sina tunga män på ryggen. Inget tvång, tjejerna var entusiastiska och lyckliga över att få göra detta.

Hela dagen. Lek. Rollspel.

Jag har full förståelse för lekar och rollspel under sexet eller en kortare stund innan. Men att inta en roll i flera dagar, det låter för mig mer som livstil än som sexlekar?

Mycket märkligt i allafall. Och lite sjukt, men jag bryr mig inte om vad vuxna männsikor gör i samförstånd utan att skada andra. Så blir dom lyckliga av detta är det ju bara att gratulera.


En sak som dom har som många kan lära sig av är ju öppenheten i sin sexualitet. Inget är för pinsamt eller dumt att ta upp.  Gemensamt för alla i det här programmet var också att dom var så kärleksfulla och varma mot varandra. Inte förnedrande eller så som man skulle kunna tro...

Men iallafall... Just Pony Play är för mig helt obegripligt och väldigt långt ifrån vad jag håller på med ;-)


Kolla gärna in programmet på femmans webb tv. Kommentera gärna hur ni tänker :)

Av Sofia - 21 april 2009 02:41

Tomas och jag sitter i soffan på jobbet med en varsin dator i knät.

Fyra arbetstimmar kvar. Känner lite stress att jag inte kommer hinna med allt som jag tänkt i morrn.

Tror att jag får göra så att Shalle får vila, håller på en stund med Verano och sen åker direkt till Micki.

Sen så ska jag ju rida ut med Madde på onsdag. Blir roligt.

Och jag ser fram emot att träffa Micki i morgon, så det blir roligt det med. Hinner nog prata igenom en hel del på dom timmarna, ska försöka va hos henne 17.30 iaf. Borde jag hinna :)


Kommer inte hinna hem till Tomas innan jobbet någon av dom här dagarna tror jag :-O Gillar att mysa innan... Men men, får överleva det och mysa ordentligt i helgen istället när vi är lediga.


Är sugen på att hitta på något i helgen, på lördag tex. Micki kunde inte, så ska fråga Sofie och Jill. Vill gärna ta några glas vin och sitta och skvallra lite.

Vore suuuuperskoj!


Längtar till sommaren!!

Av Sofia - 21 april 2009 01:37

Kom på att det inte blir tacos i morrn heller, skulle ju träffa Micki över en pizza :-)

Får bli tacos på onsdag i stället.


Vi ska åka förbi djuraffären i arninge om dom har fått in den sanden som vi vill ha, jag vill ha svart och micki ska ha blå.

Jag skulle gärna vilja ha 3 dvärgklogrodor med, men jag vet inte riktigt om dom passar i mitt akvarium, dom kan vara lite långsamma på maten och riskarn är att mina hungriga fiskar gör att dom inte hinner få så mycket i sig.


Ska iaf se om dom har artemia ägg så att jag kan odla det. Kommer fiskarna gilla :)


Eftersom Tomas och jag ska till bromma på söndag, till hans syster, så kanvi också åka förbi Bromma zoomarknad. En jättestor djuraffär :) Blir toppen kul!!

Ovido - Quiz & Flashcards