Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sofia - 28 april 2009 07:42

Ja. Micki kom hit i går. Hon sov kvar :)

Anleningen till att jag är uppe så här tidigt är ju att Viggo måste till skolan, egentligen är jag jättetrött.

Ska faktiskt försöka vila någon timme till när han har åkt.


I går födde någon yngel i akvariet, ynglet åt snabbt upps av mina hungriga kannibalkistiska fiskar, satte en hona på yngel BB, men hon har inte födit något mer. Är ju inte heller säker om hon är det skydliga. Men gravid är hon. Men hon gillar inte yngel BB. Så vi får se om det kommer något mer.


I dag hade Tomas och jag tänkt att åka till badhuset med ungarna. Men hans ungar är ganska hostiga så det är nog dumt, särskilt eftersom My ska till fjällen i morrn. Vore väl trist om hon blev sämre. Så vi ska väl hitta på något annat... men jag vet faktiskt inte vad. Får se om han kommer med något förslag lite senare.


Nu ska jag köra Viggo till bussen snart.


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards