Alla inlägg den 24 april 2009

Av Sofia - 24 april 2009 13:59

Var på Gina Tricot i dag! Köpte ett par jeans, i storlek 27 :-D Wiiee, trodde jag drog några storlekar större ;-)


Va rea på leksaksaffären i norrtälje me, så har handlat födelsedagspresent till Emelie och Viggo (fyller först om en månad men va ju ett kap!!)

Handlade också någon liten Gormitigrej till William och Viggo i var och ett par Hello Kitty örhängen åt My.

Sen handlade jag ett spel åt oss allihopa :)


Sen handlade jag tre dvärgklogrodor ;-P Och lite smått och gott... Två tunikor till mig själv.... och ett mobilsmycke :-)


Ska försöka ta kort på allt senare!!


puss

Av Sofia - 24 april 2009 07:34

I går åkte Viggo och jag till min Micaela. Vi åt varma mackor och snackade skit :-)

Viggo spelade tv-spel, var utanför och sprang och avslutade kvällen med ett bad i badkaret.


Hade jättemysigt.


Nu ska jag köra Viggo till skolan, sen ska jag möta Micalea vid Söderhall så ska vi åka till Täby C, jag ska på Gina Tricot, sen ska vi förbi en djuraffär i Arninge, tror jag ska köpa dvärgklogrodor och ny svart sand.

Ska handla födelsedagspresent till Emelie med :-)


Nu måste vi skynda oss lite.


kramar

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards