Alla inlägg den 18 april 2009

Av Sofia - 18 april 2009 22:00

Var hos Tomas faster i dag och åt middag. Var skoj :-) Tomas föräldrar och bror var där också.

Ungarna lekte ute i lekparken mest av tiden.


Nu har vi kommit hem, ungarna har hoppat i säng och Tomas och jag myser med en liten grogg.

Blir en skön kväll.


puss kram

Av Sofia - 18 april 2009 14:40

Efter lekparks besök och lite allämnt pyssel för mig med djuren, ridning och sånt så skönk vi alla ner i soffan och kollade på Talang :-)

Barnen gick och lade sig efter det och somnade direkt. Tomas satt vid datorn och jag kollade på Kill Bill. Älskar den filmen!

Sen la sig Tomas med mig i soffan och somnade till Enemy of the state.


I dag så kom Tomas pappa ut till oss och skulle elda. Samtidigt så startate han en mindre skogsbrand så vi fick springa med vatten hinkar, hehe. Det var nog lite för blåsigt för eldningsdag.


Sen åkte jag hem och skulle till stallet. Ungarna följde med och hoppade studsmatta medans. Nu så håller jag på att laga till en sen lunch, sen ska vi hem till Tomas och sen hem till hans faster på middag :-D

Skönt att slippa laga mat själv :-)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards