Alla inlägg den 23 april 2009

Av Sofia - 23 april 2009 15:29

Nu har jag städat lite. Känns skönt :)

Flera av mina akvarieväxter höll på att växa ur akvariet så klippte av några och fixade till lite och planterade dom avklippta i min jättestora vas som jag fyllde med vatten. Får se om dom tar sig :)


Nu ska jag snart in i duscen och så småningom åka.... :) Blir skoj.

Av Sofia - 23 april 2009 14:24

Jaha... sitter fortfarande kvar vid datorn... Behöver städa innan jag åker till Micki!

Har så svårt att komma igång.... Men nu!!

puss

Av Sofia - 23 april 2009 14:09

Blev ju aldrig att Micki och jag träffades häromdagen :-( Pratade med henne för en stund sen och då bestämde vi att jag och Viggo kommer och sover hos henne :-D

Lite jobbigt att gå upp tidigt och köra Viggo till skolan i morgon bitti, men gör ju så i bland när vi är kvar hos Tomas på vardagarna.

 Vi ska laga lite mat, hemmagjord pizza :-) Gött.

Jag borde egentligen hålla mig till sallad, men hehe, så kan man ju inte leva.


Nu ska jag städa lite här hemma, sen handla lite, till stallet och sen till Micki :-)


puss å hej

Av Sofia - 23 april 2009 06:09

Direkt efter mitt förra inlägg, precis efter att jag förklarat att jag var sur på Tomas för att han inte lät mig kolla på min favoritfilm och därmed occupera både hans dator och den enda tvn i tre timmar så kom han hit till mig och sa att han hade kopplat sin dator till tvn och satt på filmen <3


Jag älskar den filmen. Jag har sett den flera gånger förut och Tomas har genomlidit den med mig förut också. Nu fick han genomlida den igen.

Han hatar den. Jag älskar honom.

Av Sofia - 23 april 2009 02:53

Sitter fortfarande på jobbet. Kollar på tv. På skit tv.

Tomas har filmen Sex and the City på sin dator. Men han vägrar att lämna ifrån sig sin dator i tre timmar. Så jag får inte titta på den :(

Dumma :'(

Ovido - Quiz & Flashcards