Alla inlägg den 27 april 2009

Av Sofia - 27 april 2009 20:39

Ja här kommer lite bilder på mitt akvarium, dock är kameran lite dålig, bilderna gör det inte rättvisa.

Av Sofia - 27 april 2009 12:28

Nu har jag bytt grus i akvariet! Svart och glittrande. Skita snyggt.

köpte ju en piratbåt och lite extra växter i går med. Blev toppen :-)


Ska in till norrtälje snart och handla lite mat och sen tänkte jag handla två till pandamalar..... Köpte en förut, när jag kom hem så läste jag på nätet att dom gillar att stimma. Så den ska få polare :-)


Annars har jag väl inget särskilt..... Ska rida lite senare... Ska nog träna lite på banan, måste framför allt träna på min egen sits... Så får väl bli det.


Hm.... har frågat Mick om hon vill komma hit och äta i kväll, får se om hon hinner... Vore mysigt. Har tråkigt juh. Fast å andra sidan... Jag har en hel del kvar att göra.


Handla, rida, städa :-O

Av Sofia - 27 april 2009 08:43

Ja.. som vanligt har det varit fullt upp på helgen.

Tar ju lite mer tid när man bor på olika håll och får pendla emellan.


Hur som helst så var vi hos Nina och Erik i går och firade deras äldsta dotter Emelie dom fyllde 3 år. Hon är sååå söt :-)

Vi åt och fikade och åkte hem vid 20.


På väg till Nina så stannade vi till vid Bromma Zoomarknad. Där hittade jag svart grus, glimmande grus för bara 169 för 30 kg :-O¨


Så det är vad jag ska pyssla med i dag..... Byta grus hos fiskarna. Kan ta en stund ;-)


Kort kommer sen! puss

Ovido - Quiz & Flashcards