Alla inlägg den 9 april 2009

Av Sofia - 9 april 2009 23:31

Mitt lockiga hår är fint. Mitt hår rör sig fint på fyllan när man dansar på en båt. Jag saknar mitt långa hår.

Av Sofia - 9 april 2009 22:55

Nu sitter jag på jobbet, igen. Men bara tre nätter sen är jag ledig en hel vecka. Då har ju ungarna ledigt med så det ska bli roligt att hitta på roliga saker :-)


Har lämnat av Lisa och Tora i dag också, dom skulle till sin pappa över påsken. Har varit skoj att få vara barnvakt åt dom iaf.

Efter det var jag i stallet och red Shall, gick bra men det regnade ordentligt och ridbanan är väldigt klafsig. Ska i väg och träna på lördag. Ska bli skoj.


Innan jobbet så var jag till Tomas. Vi har mysat hela kvällen, vi hade det ju barnfritt ;-) Kändes som vi varit i från varandra en månad minst, hehe. Sen vid 21 var jag tvungen att slita mig för att åka och jobba... Så nu smsar vi ist, haha.

Han ska komma hem till mej och äta påskmiddag med min familj på lördag, hans familj är ju i fjällen.


Nu ska jag jobba vidare lite grann :)


puss kram


Bild på Viggo.... Han fick ansiktsfärg i sitt Happy Meal från Mc Donalds, så frågade han om han fick måla lite, så jag sa att han fick det, lite, på toaletten. Ut kom Hulk-barnet :-O Han var ljusgrön i fyra dagar efter det, haha.

Av Sofia - 9 april 2009 08:26

Äntligen påsk snart :-)

Tyvärr så jobbar jag ju natt hela påsken, men man kan ju fortfarande äta påskmat och mysa :-)


 I dag ska Tora och Lisa åka hem. Sen ska jag till stallet och senare jobb. Ska väl åka förbi Tomas och slappa lite hos honom innan jag åker till jobbet.

Om jag hinner. Behöver vila lite också så jag orkar vara vaken hela natten, sov dåligt i natt..



Bild på My me lockat hår :-)

Ovido - Quiz & Flashcards