Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sofia - 11 maj 2009 21:04

Nu inne på min andra jobbnatt! Två more to go.


Var på möte med nattgruppen och chefer i dag, gick bra. Jag och Tomas fick tillkänna ge att vi är tillsammans och ska flytta ihop. Vilket inte verkade komma som en chock för någon ;-) haha.


Blir byte av rad för mig någon gång i augusti eller senast första september.

Blir nog bra!


nu ska jag spisa lite kaffe, sen när det är lugnt ska vi kolla på några avsnitt av Heroes.


:-)

Av Sofia - 11 maj 2009 13:18

Nästan aldrig får man kommentarer på sina inlägg. I böand så kommenterar vänner, som jag redan vet att dom läser min blogg (älskar era kommentarer!!) Men jag har ju ett stadit nummer läsare varje dag, och dessa kommenterar aldrig!! Är så nyfiken vilka ni är?

Älskar ju att läsa bloggar dessutom, så vill ju gärna läsa era tex....


Hmm.... Jag är ju inte så jättebra på att kommentera andras bloggar heller, men dom jag läser ofta kommenterar jag alltid någon gång i bland iaf!!


jaja... puss kram på er iaf!!!



Av Sofia - 11 maj 2009 13:14

Vaknade ca 12.30 Alltså har jag sovit i tre timmar. Grattis. Efter att ha jobbat hela natten :-S Undrar hur trött jag är i natt.


Ska förbi stallet en snabbis nu, sen duscha, sen natt möte.


Då ska Tomas och jag ta upp att vi inte kan jobba tillsammans längre, eftersom vi ska flytta ihop så måste vi jobba olika nätter så att någon jämt är hemma, för Viggos skull. Tomas barn är ju hos deras mamma när han jobbar men jag har ju Viggo jämt, han har ju sovit hos min mamma när jag jobbat, bor ju grannar nu, men nu när vi flyttar så vill jag ju att han ska sova hemma hos oss.


Blir lite trist att inte jobba i hop, men det blir nog bra. Kommer ju bo ihop och vara tillsammans hur mycket som helst :-D


Lite pinsamt när man ska ta upp det på mötet bara ^^


Jill fyllde förresten år i går, och jag kom ihåg att gratta *wieee*


puss kram

Av Sofia - 11 maj 2009 08:42

Har äntligen kommit hem från jobbet.

Viggo sov ju hos Tomas i natt så jag åkte dit direkt efter jobbet och gav barnen frukost och så. Sen låg jag och myste lite i sängen med Tomas innan det var dags för mig och Viggo att ge sig av.

Åkte ca 07.40 till Viggos skolbuss och sen åkte jag direkt hem.


Har pysslat lite med djuren och så, men nu hägrar sängen. Synd att jag inte kunde ligga kvar hos Tomas, men men. Snart bor vi ju där :-D


Har möte i dag, klockan 15, och innan det så måste jag åka till stallet, så måste gå upp allra senast kl 13, så blir inte super mycket sovning, ska ju jobba 3 nätter till :-/ Kan ju vila lite hos Tomas efter mötet, men brukar vara svårt, vi hittar på andra saker att göra ist ;-)


Men nu ska jag iaf soooooova!!!


Godnatt vänner!

Av Sofia - 11 maj 2009 00:20

Ja... när man får fina sms som innehåller orden 'jag älskar dig' så är det ju väldigt svårt att fortsätta sura. Lättledd som man är :-)


Så nu är jag lite gladare, men mycket trött :-( Ska bli skönt att komma hem och sova i morrn bitti, även om det inte blir någon lång sovning tyvärr.


Shaman får väl vila, men måste rida lite på Verano. Men det är rätt snabbt gjort.


Nu ska jag gå och stirra lite tv....


puss kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards