Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sofia - 5 maj 2009 22:58

Är jätte trött, har varit seg hela dagen känns det som.

Så ska passa på att lägga mig tidigt :-)


Pratade lite med Viggo om att flytta till Tomas, My och William. Han blev såklart jätteglad och tyckte det lät jättespännande att börja i ny skola och så. Jag känner mig dock superorolig över just skolbytet :-( Hans skola som han går i nu är så suuuuperbra. Men men... Usch jag får ångest. Tänk om han blir retad eller något sånt hemskt? :-( 

Men vi vill ju bo ihop allihopa, Viggo är ju jätteglad över att vi blir en riktig familj. Och andra barn byter ju skola i bland, och dom överlevde väl? Är så himla rädd att ngt av barnen ska bli retat eller något sånt. Vill så gärna att dom ska må bra och vara lyckliga när dom är barn och går i skolan.

Då ska man ha roligt, inte må dåligt över saker.


Men det går nog jättebra, han är en sån duktig pojke och brukar ha lätt att få vänner.

Min älskling.

Men är ju ett tag kvar, han börjar ju inte i  ny skola förrän till sommarlovet :)


nu ska jag sova... puss och godnatt.

Av Sofia - 5 maj 2009 20:25

I morse gick jag upp klockan 9 och åkte i väg till nya stallet :)

Mötte upp Sofie där och jag kollade in boxen och den blir kanonbra. Nilah har stått i den en gång i tiden <3

Sen red vi ut, jag fick låna Sofies häst Utopia, hon red sitt fullblod Grace och Inger följde med på sin kallblodstravare Dyrbäst. Var jättekul, är ju såååå fina ridvägar där :) Kommer bli så kul att flytta dit.


Sen åkte jag hem till Tomas, åkte förbi affären och köpte med mig nybakat bröd, pålägg och färskpressad juice. Det åt vi tillsammans som en liten försenad frukost när jag kom dit :)


Åkte hem vid 17, var till stallet en sväng på kvällen. Är rätt trött nu.


Har köpt lite godis och chips till i kväll :P Desperete Housewifes och Hell's Kitchen :D

Av Sofia - 5 maj 2009 17:45

I går kväll så skulle Viggo sova hos mamma och pappa, så jag åkte hem till Tomas. Vi åt middag, kollade på film och så :) Va mysigt. Gick och la oss klockan 02 :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards