Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Sofia - 8 maj 2009 17:29

Åkte till en lekpark med ungarna, lekte och fikade :-) Ungarna tävlade med Tomas och mig vem som var snabbast att klättra på väggen, och springa på nån snurrgrej... Tror bestämt att Tomas va bäst på alla lek-grejer :-(


Nu har vi kommit hem igen och ungarna har hoppat studsmatta medans vi lagade mat, Tacos :-D Nu äta!!


puss kram

Av Sofia - 8 maj 2009 13:52

Försöker vara en duktig husfru och har just bakat en tigerkaka! Är inte så förtjust i bakverk själv, men det är Tomas och barnen, därför bakas det ofta!

Denna kaka ska med till parken tillsammans med kaffe och saft!

Nu dusch och sminka mitt finniga fejs :-S Tillsammans med mensen kom massa småfinnar :-( Men nu är mensen slut, så då brukar dom försvinna fort.


Usch... bara dåligt att ha mens :-( Hatar det!

Av Sofia - 8 maj 2009 13:00

Har varit i stallet och fixat och donat. Fölis är såld och har åkt till sin nya ägare i dag. Hon va sååååå fin. Verkligen.


Ska hämta Viggo vid bussen nu, sen duscha och baka. Sen ska vi möta Tomas och barnen vid någon lämplig lekpark och så ska det bli fullt med lek, fikning och bus.


Håller på att ladda kameran, så några bilder ska det allt bli :D

Av Sofia - 8 maj 2009 08:34

Äntligen fredag! Vaknade av väckarklockan i morse, hade huvudvärk och hade svårt att komma upp ur sängen. Dock så somnade jag lätt i går och sov gott hela natten, så förstår inte varför jag kände mig så otroligt seg!

Hur som helst, kom upp efter 10 minuter, 7.10 Viggo och William hade redan vaknat, satt och spelade tv spelet med ljudet avstängt för att inte störa, sötisar. My kom upp medans jag började göra ordning frukost och lägga fram rena kläder till barnen.

Tomas fick en liten plutte sovmorgon iaf :) Även om jag är seg på morgonen så gillar jag verkligen att göra ordning innan skolan.

När dom ätit färdigt, klätt sig, borstat tänder osv så var det dags för Viggo och mig att åka.

Tomas gick upp och vi åkte.

Så nu har jag lämnat av Viggo på skolbussen och ska snart åka till stallet.

Fölis ska veterinärbesiktigas i dag. Hoppas det går bra.


Sen kanske Tomas och jag ska åka till Uppsala för lite shopping i eftermiddag :-) Får se, om vi hinner och om ungarna kanske kan vara hos hans mamma medans.

Blir det inte av så vill jag nog hitta på något annat... Kanske åka till en lekpark eller så...

F¨r se hur det blir!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards