Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Sofia - 3 maj 2009 22:41

Fick föresten 10 stycken svärdbärar yngel i dag :) Är väldigt glad... haha :)


Godnatt igen!!

Av Sofia - 3 maj 2009 22:35

Är såå trött efter tre jobbnätter nu!

Ungarna har haft superskoj och varit ute precis hela dagen :)


Nu har dom äntligen kommit i säng, dom är ju faktiskt lediga i morgon. Jag ska också lägga mig... Är skiittrött. Synd att Tomas jobbar..... saknar :-(


puss och godnatt.

Av Sofia - 3 maj 2009 18:40

I dag började Viggo och William på fotboll! Dom var jätteduktiga och söta.

Och dom verkade verkligen tycka det var roligt, nästa träning är på onsdag :)


Innan träningen mötte vi Tomas hos hans föräldrar, sen gick vi ner till fotbollen. Efter en stund kom Tomas brorsa David och kollade en stund också :) Ungarna uppskattade nog det!

Sen följde William med Viggo och mig hem. Dom är ju lediga från skolan i morgon, studiedag :) Tomas ska ju jobba :(

Av Sofia - 3 maj 2009 07:45

Nu har jag kommit hem från jobbet.


Alla djuren har fått mat och jag börjar bli trött :) Jag borde också äta något, magen kurrar, men jag orkar inte göra i ordning något nu iaf. Äter när jag vaknar.

Ska inte sova allt för länge, verkligen allra längst till klockan 12. Helst gå upp tidigare så jag hinner med lite städning innan det är dags att åka till fotbollen med ungarna, men det kommer jag nog inte orka ändå :P


Deras fotboll börjar klockan 15, så åker väl härifrån en timme innan. Ska ju hämta Will och lite så.


Sen blir det en lugn kväll för mig, Tomas jobbar en natt till :( Synd, hade velat mysat lite, har ju inte hunnit träffa honom innan jobbet någonting på hela helgen. Men men... ses väl i morrn eller så :)


Nä.. nu ska jag lägga mig i sängen.. har längtat efter det i natt... Synd att den är helt tom! :-(

Av Sofia - 3 maj 2009 06:19

Jajjemen, om 40 minuter sätter en veckas ledighet i gång!! *wieee*

Snart får jag åka hem från jobbet och vila lite, sen är det ju äntligen dags att köra Viggo och William till deras första fotbollsträning!! Ska bli så kul att se, dom har ju velat det här så länge.


Stallet får bli eftermiddag/kväll...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards