Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sofia - 1 maj 2009 22:57

Sitter på jobbet, kollar lite på Den siste samurajen. Har ju sett den förut, helt ok.

Ska kolla lite på Heroes sen :) Nio färska avsnitt har vi!


Nästa vecka så är jag ju ledig hela veckan :) Ska bli sååå skönt. Har inga direkta planer dock... Vill hinna med att träffa Sofie och kolla när hon rider sin ungis Akridessa. Skulle vilja ha lite ridsällskap i veckan med, behöver lite draghjälp till Verano.


Men det ska nog ordna sig :)

Av Sofia - 1 maj 2009 20:14

Nu har jag varit i stallet och ridit Shaman :-) Är alltid så himla kul att rida på honom. Alltid duktig och samarbetsvillig.


I morgon kommer Dominique till stallet och ska fotografera Shalle och mig :) Som tack för det ska jag hjälpa henne lite med hennes hästar i morgon. Hoppas på fint fotoväder!

Ska ta några bilder när han är lös på banan och några bilder när jag rider honom med halsring tror jag! Blir toppen. Nu är han ju  inte jätteduktig att ridas utan träns och sadel, jobbar ju inte i ngn bra form då som min förra gjorde, men å andra sidan är han bara riden ett par gånger utan träns :-)

Han gör ju som man säger iaf. Kanske bygger upp ett litet hinder och så med, vad gör man inte för ett bra foto?? :-)


Nu ska jag in i duschen... Sen ilfart till arbetet!!


puss kram

Av Sofia - 1 maj 2009 06:14

Nu är det inte långt kvar tills jag slutar jobba :)

Ska bli så skönt att sooooova.

Kunde ju haft en roligare Valborgsmässoafton, hehe.


Men men.. puss och godnatt på er!!

Av Sofia - 1 maj 2009 03:19

Ja... sitter ju än på jobbet. Slutar klockan 07.

Ska bli så himla skönt att sova när jag kommer hem. Varje morgon när jag kommer hem från jobbet så möter mina katter mig i dörren och pratar högljutt. Dom får sin frukost likaså fiskarna.

Jag sitter vid datorn en stund oftast, glor lite på mina intressanta och förtjusande fiskar, grodor och snäckor.

Sen går vi och lägger oss, jag och mina katter. Alfons ligger under täcket brevid mig med sitt huvud brevid mitt på kudden. Rosa ligger vid min armhåla med min arm runt sig under eller ovanpå täcket. Sen sover vi så gott så :-)


Sen när jag vaknar ska jag till stallet en sväng, ska försöka hinna till Tomas innan jobbet också, det ska nog gå, behöver egentligen inte rida i morgon. Bägge hästarna har gått väl i veckan så jag kan unna mig en dag ledigt om jag känner mig trött.


Nu ska jag stirra vidare på tvn......


kram

Av Sofia - 1 maj 2009 00:13

Sitter på jobbet igen.

Men jobbar bara tre nätter iaf. I morgon och lördag jobbar jag med Tomas och vi ska fortsätta titta på serien Heroes, så ser lite fram emot det iaf.

I dag jobbar jag med en som heter Camilla. Trevligt att jobba med någon som man inte träffat på länge, då har man ju en del att prata om iaf :-)


Var ner på en Majbrasa i dag i Norrtälje med Viggo och min syster Jojjan. Vi åt middag hos henne först. Maj brasa va ju sådär, men kul att göra det varje år iaf.


Va och red innan... Gick toppen bra med bägge hästarna :-)


Längtar tills söndag när Viggo och William ska få börja på fotboll, jihoo :-) Ska bli så roligt att se dom. Dom är såååå förväntansfulla :-)


puss å kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards