Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Sofia - 10 maj 2009 21:44

Åhhh vad jag är irriterad över att behöva jobba!!!


I morrn är det dessutom natt möte kl 15 och jag måste ta stallet innan. Kommer ju inte få sova någonting. Jävla piss skit.


Jag har förtjänat en ledig natt... Men icke.


Åhh.. jag blir deprimerad... och ledsen :'-(

Av Sofia - 10 maj 2009 21:32

Hade ingen lust att jobba i dag.... Tomas är ju ledig i natt, och på torsdag ska han jobba med min bästis Micki, då tyckte jag såklart att han kunde byta med mig.

Alltså så att han jobbar i natt och jag jobbar åt honom på torsdag, men han vägrade :-( Blir så himla suuuuuuur. Dumma. Kunde han ställt upp på, jag hade bytit natt med han om han bett mig som jag bett honom i dag.


Det är tacken det... för allt man gör :-(


Nej, det är tydligen viktigt för honom att sitta så här halva natten:


Av Sofia - 10 maj 2009 15:20

Är så seg, blev lite för mycket vin i går kväll tror jag ;-)


Ungarna skulle gå ut och lägga i sig i tältet efter Robinson, Viggo och William ångrade sig då dock så My gick ut ensam :-O

Hon somnade sött där i så vi bärde in henne vid 12 tiden på natten, är ju för kallt för att sova ute en hel natt!!! Modigt :-D


Har segat hela dagen, tagit hand om en jättedisk. Tomas håller på att göra hemmagjord pizza till oss :-)


Sen måste jag svänga förbi stallet, sen hem, och sen till jobbet :-(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards