Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Sofia - 6 maj 2009 19:17

Kom till Tomas efter klockan 15. Åt middag vid 16, korvstroganoff :-)

Sen började det åska och ösregna så det blev ingen fotboll för pojkarna :-( Men vi åkte in till Rimbo iaf och handlade lite och hämtade ungarnas DS hemma hos deras mamma.

Sen åkte vi förbi den nya ridskolan. Den var jättefin verkligen. Hoppas det går bra för dom där.


Har också berättat för ungarna om kommande ihopflytt :) Dom blev jätteglada och det känns jättebra. Kommer bli superskoj!!


Är ju inte långt kvar tills Shaman flyttar till Rimbo, längtar såååååå!!


Ska sova kvar hos Tomas i kväll så måste gå upp rätt tidigt och köra Viggo till skolan, men det är ok :-)


Nu ska vi dricka lite kaffe!


Puss kram på er

Av Sofia - 6 maj 2009 13:21

Yes har varit i stallet en stund. Kanske skulle regna lite så häst får klä på sig eksem täcket i morgon istället.

Snart så ska jag ge Viggo mellis, sen ska jag duscha och göra mig i ordning för att åka i väg till Tomas, ska äta middag sen ska vi köra Viggo och William till fotbollen :)


Ska försöka svänga föbi nya ridskolan på hemvägen om Jill är där, om Tomas går med på det ;)

Av Sofia - 6 maj 2009 09:28

Nu är hästens eksemtäcke lagat så i dag åker det på :) Ska upp till stallet om ett par timmar, men funderar på om jag ska vila en liten stund. Är så trött... Men då kanske jag ligger vaken i natt igen.


Funderar på om vi ska stanna kvar hos Tomas sen efter fotbollen, kanske är lika bra, och då gör det inte lika mycket om jag har svårt att sova... Gillar inte att vara ensam.

Har liiiite ångest över flytten också, men det är nog för Viggos skolbyte och så, som inte kommer bli förrän i höst. Men det här är ju verkligen något vi vill, är lite ovant bara :-)


puss kram

Av Sofia - 6 maj 2009 07:42

Hade jättesvårt att somna i går fast jag va jättetrött hela dagen i går.


Hoppas ändå att jag är lite pigg i dag, känner mig superseg just nu iaf :-/


Ska skicka i väg Viggo till skolan, han sitter och äter frukost nu. Sen ska jag laga Shamans exemtäcke så han får klä på sig det i dag. Hoppas huvan kommer snart som jag beställt!


Nu ska jag äta lite frukost :)


puss kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards