Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Sofia - 9 maj 2009 16:47

I dag så köpte jag ett tält till ungarna! Dom blev jätteglada och har bäddat och gjort mysigt där inne. Dom tänker sova där i natt påstår dom, men det vill jag verkligen inte att dom gör, men jag är helt säker på att dom ändrar sig när det börjar skymma ;-)


My red jätteduktigt på Shaman i dag, så sur att jag glömde kameran hos Tomas, men det kommer ju fler chanser!


Nu håller vi på att laga middag, ungarna ska få korv och pommes, hehe, orkade inte anstränga oss mer och dom blev väldigt glada över det.


Tomas och jag ska äta vår starka thai mat lite senare, och lite vin till :-)


Blir en mysig lördag kväll.


puss kram.

Av Sofia - 9 maj 2009 10:16

Har varit i stallet och släppt ut hästarna. My hängde med :)


Åkte hem och fikade lite och släppte ut djur och matade.


Nu ska vi åka och kolla om vi hittar något tält :) Haha. Har lovat att köpa ett till dom som dom kan leka lite i :) Blir roligt för dom antar jag! Hoppas vi hittar något som inte är för dyrt!


Vi ska till stallet igen och rida lite med :) Glömde dock kameran hos Tomas

:(


puss kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards