Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Sofia - 29 mars 2009 23:03

Jaha... då sitter man här på jobbet i natten. Roligare kan man ju ha.

Allt är lugnt, alla sover. Bara jag och min jobbar kompis är vaken.

Inget bra på tv är det heller... Nog trodde jag att det skulle vara någon film att titta på en söndag kväll... Men nopp!


Syster ringde mej på kvällen, hon ville prata om påsken :) Hon ville att vi skulle ha en minipåsk med alla barnen några dagar innan påsk, för syster Petras barn kommer va hos sin pappa under påsken dessutom så jobbar jag och Tomas påskhelgen så hans barn är ju hos sin mamma då.

Så det kanske vore bra :)


Hon, syster-yster-jojjan hade redan köpt påskägg till alla barnen, Petras tre barn, till Viggo och även till My och William :-) Blir så glad för det, att hon tänker på dom med.


Jag ska köpa ett fint påskägg till henne med, från oss och barnen. Frågan är vad man ska ha i, popcorn och en biobiljett kanske? Eller nåt annat kul... Hon är ingen godisråtta direkt heller...


Från det till något helt annat... Jag har beställt Äppelsnäckor till mitt r akvarium, alltså levande snäckor ;-) Dom städar upp och äter rester frånfiskmat och sådant, så dom är bra att ha. Det bästa av allt är att dom finns i olika färger :-D Jag har beställt en gul, en grön och två rosa :-D Hoppas dom kommer på tisdag.... Man kan nämligen skicka dom! I vadderat kuvert... Hoppas dom klarar sig bra.


Saknar Tomas nu, fick just ett himla rart sms, sånt uppskattar jag verkligen, blir så glad.... Älskar dig.


En bild på min vackra Törnrosa


Av Sofia - 29 mars 2009 18:09

Hjälp vad bakis jag har varit efter i går :-(


Hade lovat att ta hand om hela stallet i dag också, och med det menas att mocka 13 boxar, och göra ordning eftermiddag och kvälls foder till dessa 13 hästar. Pust. Dock så blev jag lite bättre av frisk luft.


Tomas och ungarna åkte hem samtidigt som jag åkte till stallet, innan dess har vi bara myst i soffan hela dagen typ.

Har börjat sy lite på Mys köpphäst med, ska göra klart den på jobbet.

Ska ju jobba i natt :-( Och 4 nätter framåt, blä. Men det får gå.



Av Sofia - 29 mars 2009 13:48

Ja nu har jag också sett den! Den va bra faktiskt, jag älskade böckerna.

På Tomas intiativ, eftersom jag fyllt år, så bjöd han mej på bio och så gick vi ut och käkade efter.

Barnen var hos mamma och hade jätteskoj :-)


Efter filmen så gick vi och käkade På G. Det var jättegott! Sen gick vi till puben och drack några drinkar. Kl 22 begav vi oss hemmåt och hade  nog lyckats fått i oss en del för nästan direkt efter vi kommit hem så somnade vi!! Typiskt, det avslutet på kvällen hade vi ju nog inte tänkt oss, haha.


Nu är jag rätt bakis, ska åka till stallet snart och rida :-/ Orkar ja ju egentligen inte. haha. Sen ska jag jobba i natt :-O Vill inte, vill mysa en kväll till.....


Bild på min fina kisse...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många barn har du?
 Inget
 Ett
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards